Krém voňavý ako dukátové buchtičky, bez pridanej vône

by 15.4.15 0 komentárov


Vanilkový telový krém:

  • 15 g vanilkový macerát, vanilka macerovaná v kokosom olej
  • 5 g oleja z hroznových jadierok 
  • 2 g ricínového oleja
  • 6 g Olivem 1000, získaný z olivového oleja
  • 75 ml zeleného čaju (green snail)
  • 1 kvapka tekutého hodvábu
  • vitamín E
  • konzervant
Minimálne 2 týždne pred si naložíme vanilku do kokosového oleja, opisujem to TU . Macerát nám do krémiku prinesie krásnu vanilkovú vôňu aj efektne vyzerajúce zrnká.

Vo vodnom kúpeli zahrejeme kokosový olej, hroznový olej a ricínový olej. Pridáme emulgátor Olivem. Po roztopení odstavíme, ďalej nezahrievame.


Zmiešame zelený čaj s konzervantom(može byť tea tree olej) a za stáleho miešania pridáme do olejov. Miešame až do vychladnutia. Ja miešam len lyžičkou, ale ideálny by bol malý šlahač ako na mlieko. Po vychladnutí pridíme mňamky v podobe vitamínu E a tekutého hodvábu. Necháme aspoň hodinu-dve len tak, neprikryté , aby sa nezrážala voda. Potom premiestnime do téglika a skladujeme  ideálne v chladničke. Ja som lenivá na skladovanie v chladničke, tak radšej robím menšie množstvo krému, aby som ho skôr spotrebovala a nemal čas sa pokaziť.

Krémik je luxusný, jemnučný, vonia perfekne.Taktiež je bez farbív a pridaných vôní. Na druhej foto trochu vidieť aj vanilkové zniečka. Keď si ho dám po sprche cítim sa ako dukátová buchtička :) Z nadšenia som ho fotila dokonca 2 poobedia.

0 komentárov :

Zverejnenie komentára