Zdobenie mydla metódou drop swirl

by 8.4.15 0 komentárov



Fascinujú ma tie krásne, nazdobené mydielka, ktoré si googlim, alebo pozerám na youtube. Niektoré hýria farbami, iné zaujmú svojou eleganciou. Pár týždňov som chodila v obchode okolo silikónovej okrúhlej formy. Predstavovala som si, ako by sa v nej super robila mydlová torta. Odrádzal ma  labilný a lacný silikón z ktorého bola vyrobená. Potrebovala som však vyskúšať aj farbenie do tyrkysova- ako som už spomenula v niektorom predošlom príspevku.

Časť mydlovej hmoty som si zafarbila na čisto modro. Časť som zafarbila modrou aj zelenou. Bolo potrebné však pridať viac zelenej farby, aby sa dosiahla tyrkysová.


Mydlo som chcela mať farebné biele a modré. Na dno formy som dala bielu farby a z výšky som púšťala velké časti zafarbenej hmoty, na striedačku tyrkysovu a modru. Potom som špajdlou vytvorila vzor a so zdoviacim vreckom urobila akoby šlahačku.







0 komentárov :

Zverejnenie komentára