Jasmín, ruža, bergamo a čarovanie s paličkami.

by 12.10.15 4 komentárov
Znovu som využila svoju veľkú formu na mydlo, do ktorej sa pokojne zmestí aj 2 kg mydla. Mala som však problém s vybratím mydla z formy . Formu som uložila na pol hodiny do mrazničky a čakala, že mydlo trochu stuhne, zmenší svoj objem a ja ho budem môcť s ľahkosťou vybrať. Stalo sa tak až po hodine a pol strávenej v mraze.

Pri vytváraní vzoru som použila techniku, ako je na nasledujúcom videu
 


Použila som silicu bergamo značky Hanus a vôňu Jasmín ruža z Ekokozy. Vonia perfektne, kvetinovo.

Použité oleje:

  • 8% kakaové maslo (64g)
  • 30% olivový olej (234g)
  • 25% kokosový olej (199g)
  • 20% palmový olej (156g)
  • 13% slnečnicový olej (109g)
  •  3% orieškový olej (23.4g)
Roztok:
  •  148 g vody
  • 150g zmrznutého jogurtu 
  • 111 g NaOH 


4 komentáre :

  1. AHojky, chcela by som sa opýtať, jogurt sa zarátava spolu s vodou? Ďakujem veľmi pekne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) Áno odvážiš si jogurt (či už zmzrznutý alebo nie) a doleješ to vodu. Tak aby hmotnosť jogurt+voda bola taká ako ti vyšla v soapcalc množstvo vody. Potom prisypeš NaOH a poriadne miešaš, aby sa jogurt nespálil. AK chceš pošlem ti mailom knihu HOW TO USE MILK IN YOUR HANDMADE COLDPROCESS SOAP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, to by si urobila? Ďakujem :-) Máš krásne mydielka, moje sa zatiaľ na tvoje nechytajú, ale snažím sa :-)

      Odstrániť
    2. email: martina.leskova@gmail.com

      Odstrániť